Nu skal du indberette medarbejdernes løn hver måned
Fra 1. januar 2019 er det ikke længere muligt at lave sporadisk indberetning af løn. Det betyder, at du fremover skal nulindberette i de måneder, hvor du ikke udbetaler løn. Hvis du driver en virksomhed, der i dag er registreret med ”sporadisk indberetning af A-skat” skal du fremover indberette hver måned, også selvom du ikke…
